AG Service
Naujienos
2008-12-02
„AG Service“ diegia 24/7 aptarnavimo modelį
Siekiant patenkinti klientų poreikius, „AG Service“ žengia žingsnį diegdama 24/7 (24 val. per savaitę) aptarnavimo modelį. Pirmam žingsniui organizuota iškvietimo garantiniam arba negarantiniam remontui užsakymo paslauga. Ši paslauga yra patogi tuo, kad klientams, turintiems galimybę naudotis internetu, nebūtina skambinti į užsakymų registravimo centrą, reikiamą informaciją, bet kurią savaitiės dieną, bet kuriuo paros metu, pakanka suvesti į „AG Service“ interneto puslapyje www.agservice.lt nurodytą 24/7 užsakymo formą. Suvesta informacija patenka į užsakymų registravimo centrą ir, patikslinus reikiamus duomenis, į užsakymų sistemą. Užsakymas galutinai priimamas, kai klientas gauna tai patvirtinančią el. žinutę. Užsakymai priimami visai įmonės aptarnaujamai technikai.